26 Mart 2013 Salı

Fotograflarına bakıyorum hala. Benden sonra çekilenlere. Gülümsemişsin ama benimleyken olduğun gibi değil. Gözlerin aynı bakmıyor. Yüzün.. Bir şeyler var tarif edemediğim, sen aynı adam değilsin. Sanki dokuz ayda 5 yıl yaşlanmış gibisin. Ellerine bakıyorum, pamuk ellerine. Bana dokunuşlarını hatırlıyorum aşkla, tutkuyla. Nasıl masumdum seninken, seninleyken. Hala hiç bir şey değişmedi. Kırık kalbim dışında. Sonsuz aşkın varlığına daha çok inanıyorum sensizken. Neden kavuşamayınca aşk olduğunu daha iyi anlıyorum. Kimse olamıyor senin gibi. Kimse doğru gelmiyor, kimse doğru hissettirmiyor. Kimseye yaklaşamıyorum hala, kimse bana baksın, kimse dokunsun istemiyorum senden başka. Seninle temizlendim ben, yeniden günahsız oldum. Belki senin gözünde değil, ama bırakamıyorum, vazgeçemiyorum, kirletemiyorum anılarını.
Tam artık geçti eskisi kadar acımıyor diyorum, seni hatırlatacak bir şeyler, birileri mutlaka geliyor, tekrar başa dönüyorum. Neredeyse her gece seni rüyamda görüyorum. Hep seni arama isteğiyle uyanıyorum, arayamıyorum. Biliyorum ararsam sen de dağılacaksın, başa döneceksin ve biliyorum ki aslında aynı şeyleri sen de yaşıyorsun. Hissedebiliyorum. Bana verdiğin sözler ayakta tutuyor beni. Asla unutamayacağını biliyorum, ne zaman beni görsen, ne zaman sesimi duysan başladığın yere döneceğini biliyorum, hep diyorum ya ama çok zor, dayanamıyorum. Hayat boyu birbirimizi uzaktan sevecek olmaya dayanamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder